Menu
Zadzwoń do nas734838120

Čeřenová tyč 3,00m

-0%
    Čerenová tyč praktický pomocník při lovu rybiček, už nemusíte být ve strese kde a na co zavěsíte čereň, pevné provedení, čereňová tyč má ukončení okem.   pokaż pełny opis
    Kod
    i372_44 7144300
    Aktualna cena
    127.82 PLN
    Cena z VAT
    127.81 PLN
    Cena po rejestracji
    121.42 PLN
    Oszczędzasz
    0.00999999999999091 PLN
    Dostępność
    W MAGAZYNIE  DOSTARCZAMY 06.05.
    ks
    Opis
    Wyślij zapytanie

    Teleskopická tyč na čeřen 3,00m



    Teleskopická tyč o délce 3m určená pro ukládání a vyjímání stavěček nebo čeření. Pevná a odolná tyč ukončená okem pro uchycení. Rukojeť je protiskluzová a dobře drží v rukou. Kompaktní transportní rozměr.



     



    Důvody ke koupi teleskopická tyč na čereň/stavačku 3,00m:




    • Délka 3m

    • Pevná a odolná

    • Koncové velké oko

    • Protiskluzová rukojeť



     



    ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860



    Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.

    Twój e-mail
    Twój telefon
    Twoje pytanie